A 17. helyet foglalja el a Halasi Csipke a legnevesebb magyar termékek között – derül ki a Magyar Bradns legfrissebb listájáról.
A MagyarBrands díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (reputáció, identitás) és a GfK Piackutató Intézet által végzett fogyasztói kutatás egészít ki. Ezen szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját. Ezen a listán a Halasi Csipke idén a 17. helyet foglalja el, a tavalyi 26. után.
A Magyar Brands pályázatot még a Csipkeház augusztusban lemondott vezetője, Kiliti Zsuzsa készítette elő és adta be – mint ahogy erről a vele készített interjúnkban is beszélt.
Halasinfo / kép: halasicsipke.hu